miércoles, 18 de abril de 2012

NÓS-UP de Vigo quer denunciar o castigo que esta a sofrer a vizinhança de Vigo por parte da casta política

Comunicado: 


A Assembleia Comarcal de NÓS-UP de Vigo quer denunciar o castigo que esta a sofrer a vizinhança de Vigo por parte da casta política que dirige a nossa cidade e o nosso país.

Abel Caballero, alcaide de Vigo polo PSOE, e Nuñez Feijó, presidente da Junta polo PP, seguem na sua teima particular: boicotar-se mutuamente e tentar ter mais quota de poder para poder controlar-se. Mas a vizinhança de Vigo é a que está a sofrer todas as consequências  dos seus atos, da sua inoperância política e da sua falta de sentido comum.

No passado mês de março a Assembleia Comarcal de NÓS-UP de Vigo denunciou o estado de abandono do bairro de Návia, fazendo fincapé em que para o alcaide existem bairros de primeira, o centro, e bairros de segunda, toda a periferia.

Agora, após mês e meio, temos que seguir denunciando a passividade do governo municipal e da Junta no arranjo dos problemas diários das viguesas e vigueses. Ao igual que acontece com o ambulatório de Návia ou a biblioteca estatal, o centro de dia de Valadares – um centro com umha capacidade para 80 pessoas- nom funciona porque Feijó e Caballero nom querem. Este centro deveria estar operativo desde o ano 2010 mas precisam 97.000 euros para fazer a instalaçom da água e da eletricidade. Mas o problema nom é o seu custo. O problema é as quotas de poder. Mostrar quem manda. Ao PP e ao PSOE nom lhes interessa este tema, nom lhes preocupa o mais mínimo ajudar a melhorar a vida das pessoas deste bairro.

A Assembleia Comarcal de NÓS-UP de Vigo exige a imediata abertura do centro de dia de Valadares. A saúde das pessoas nom pode ser um jogo em maos de burocratas. A cidade de Vigo e o povo trabalhador galego está muito por acima dos seus dirigentes, nom nos merecemos este trato.

CABALLERO E FEIJÓ DEMISSOM!


http://nosgaliza.org/prova2/?p=1142

No hay comentarios: