viernes, 6 de mayo de 2011

Pegada de inicio de campaña en Porta do Sol Vigo

Este xoves ás 24 hs coincidiron na Porta do Sol de Vigo as pegadas de inicio de campaña de EU (Esquerda Unida), BNG (Bloque Nacionalista Galego) e , Fronte Popular Galego (FPG), máis adiante iremos ofrecendo espazo en TodoVigo ás diferentes agrupacións electorais deste municipio, agora como adianto algunhas fotos das pegadas iniciais de EU e BNG lamentando non poder obter imaxes da pegada de FPG.

Rubén Pérez Cabeza de lista de EU xunto a segunda candidata

Santi Dominguez cabeza de lista do BNG no seu discurso de lanzamento de campaña 



Rubén Pérez pegando os primeiros cartaces 

Candidatos  EU


Santi Dominguez pegando cartaces 




Santi Domingez obserba á súa filla pegando cartaces  

Militantes e candidatos municipais de EU e BNG de Vigo esperan a hora na Porta do sol de Vigo para iniciar a campaña 




Estas fotos pertencen a TodoVigo, poden usarse libremente sempre que se mencione como fonte www.todovigo.net 

No hay comentarios: