A Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular de Vigo quer denunciar a constante utilizaçom dos meios públicos municipais por parte do alcaide de Vigo, Abel Caballero, para uso estritamente privado.
A utilizaçom do carro oficial para deslocar-se e abandonar umha das manifestaçons do 1º de maio, Dia do Internacionalismo Proletário, é o mais recente episódio do mal uso que fai Abel Caballero do património da cidade.
Somos nós, os trabalhadores e as trabalhadoras quem pagamos com os nossos impostos as despesas do carro oficial, o combustível e as horas extras do chofer. A classe trabalhadora viguesa nom deve pagar os compromissos pessoais do alcaide.
À margem do cinismo e oportunismo de Caballero acudindo ao 1º de Maio, quando leva anos implementando desde o Concelho umha política lesiva para os interesses da classe trabalhadora de Vigo, a presença na manifestaçom de CCCO-UGT nom justifica o seu deslocamento em carro oficial.
Mais umha vez os apelos de austeridade que Caballero difunde ficam em evidência, em papel molhado, pois nom passam de mera retórica demagógica.
É frequente na casta política da nossa cidade a utilizaçom dos meios públicos para benefício pessoal. Caballero, Figueroa ou Santi Dominguez nom tenhem nem o mais mínimo respeito polo património público, nom lhes importa em que ou como gastá-lo.
O abuso dos carros oficiais responde a que nom acreditam no transporte público, porque é lento, caro e insuficientes as frequências. Nom o utilizam para deslocar-se e sim para poder privatizá-lo mediante vergonhentas concessons a empresas que se enriquecem a custa da vizinhança e da sobre-exploraçom dos seus trabalhadores e trabalhadoras.
A Assembleia Comarcal de NÓS-UP de Vigo denúncia a existência e utilizaçom de carros oficiais para uso pessoal. Solicitamos umha exaustiva fiscalizaçom e controlo do seu uso, e a reduçom ao mínimo da utilizaçom do carro oficial polo alcaide.
http://nosgaliza.org/prova2/?
No hay comentarios:
Publicar un comentario