HOXE, ÁS 20.00 H: ¿POR QUÉ COMPRAMOS?
Documentario que analiza as tácticas do chamado "marketing sutil", que é utilizado polas grandes marcas para a creación de tendencias, aumentando enormemente o prezo final dos productos para o consumidor.
19 DE DECEMBRO ÁS 20.00 H: CONSUME HASTA MORIR.
Estímase que nunha grande cidade recibimos máis de 3000 impactos publicitarios cada día. Calquera medio publicitario que teña un mínimo de público é rentable para a publicidade. Apenas quedan espazos libres sen presión publicitaria; todo o sistema está baseado en que a xente consuma.
26 DE DECEMBRO ÁS 20.00 H: DE LA SERVIDUMBRE MODERNA.
O mesmo que os escravos da antiguedade, os servos da Idade Media e os obreiros das primeiras revolucións industriais, estamos hoxe en día en fronte dunha servidume moderna voluntaria e consentida. Compran mercadorías que os escravizan, buscan un traballo cada vez mellor que se lles otorga se amosan as súas dotes máis mansas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario