jueves, 16 de abril de 2009

Ceivar convocará concentraçons nos principais núcleos urbanos do País no ‘Dia Internacional dos Presos Políticos’


Cartaz para a convocatória do 'Dia Internacional dos Presos e Presas Políticas'.

Mais um ano, o organismo popular anti-repressivo Ceivar celebrará com diversas actividades o ‘Dia Internacional dos Presos e Presas Políticas’, umha jornada oficializada na Conferência Internacional sobre Pres@s Polític@s realizada na cidade basca de Donostia em 2004. O pano de fundo da ediçom deste ano conforma-o o significativo agravamento da situaçom penitenciária de José Manuel Sanches Gorgas e Santiago Vigo Domingues, que estám a ser objecto de novas medidas de excepçom aplicadas por parte de ‘Instituciones Penitenciarias’.

Vista a clara responsabilidade do PSOE nesta situaçom, Ceivar deslocará parte dos actos convocados para as sedes das 'Subdelegaciones del Gobierno de España'.

O ‘Dia Internacional d@s Pres@s Polític@s’ é a jornada mundial em que comités de solidariedade com presos e presas políticas, organismos anti-repressivos, movimentos em favor da Amnistia, etc. se mobilizam a nível internacional para exigir o cessamento de medidas repressivas aplicadas polos Governos e os Estados contra @s pres@s polític@s, a excarceraçom d@s militantes ingressad@s em prisom e a superaçom das causas políticas e sócio-económicas que determinam que em dezenas de países como a Galiza existem militantes encarcerad@s.

Esta jornada de reivindicaçom internacional que se territorializa em cada naçom concreta vai portanto para além da mera denúncia da repressom e a exigência do seu cessamento para exigir a resoluçom das causas últimas que provocam que em multidom de países haja militantes polític@s e combatentes armad@s internad@s em centros prisionais. Somando o nosso grito ao de outros povos, Ceivar porá o til na denúncia da nova situaçom repressiva que enfrontam desde 10 de Fevereiro os patriotas Santiago Vigo e José Manuel Sanches, ambos isolados por se chantarem em defesa dos seus direitos frente à administraçom penitenciária.

Concentraçons nas cidades

Do organismo popular anti-repressivo denunciaremos também a responsabilidade política do actual Executivo espanhol nesta situaçom, umha vez que é através do organismo estatal ‘Instituciones Penitenciarias’, directamente dependente do ‘Ministerio de Interior’ que preside Alfredo Pérez Rubalcaba, que se estám a degradar calculada e continuamente as condiçons de vida dos presos independentistas galegos em Valdemoro e Mansilla de las Mulas.

Resenhamos a seguir as convocatórias para este 17 de Abril:

VIGO

Concentraçom no MARCO (Rua do Príncipe) às 20:00 h.

Celebrará-se umha ceia solidária no centro social Cova dos Ratos a partir das 21:30 h. O telefone para anotar-se é 607 930 324

PONTE VEDRA
Concentraçom ante a ‘Subdelegación del Gobierno de España’ a partir das 19:00 h.

Ceia de solidariedade com os presos independentistas galegos a partir das 22:00 h. no centro social A Revira no nº 33 da Rua Arzebispo Malvar

CRUNHA
Concentraçom na Praça do Obelisco às 20:00 h.

FERROL
Concentraçom na Praça de Amada Garcia (junto ao edifício da administraçom autonómica) às 20:30 h.

COMPOSTELA
Concentraçom na Praça do Pam (‘Cervantes’) às 20:00 h.

A partir das 21:30 h. a Plataforma Cidadá ‘Que voltem para a casa!’ organiza umha ceia solidária com os presos independentistas galegos no centro social O Pichel. Contactar com a Plataforma para anotar-se.

OURENSE
Concentraçom ante a ‘Subdelegación del Gobierno de España’ às 20:30 h.

Ceia de solidariedade com os presos independentistas galegos a partir das 22:30 h. no local de Sem Um Cam no nº 9 da Rua do Vilar.

LUGO
Concentraçom ante a ‘Subdelegación del Gobierno de España’ (Praça de Armanhá) às 20:30 h.


Mais informaçom: http://www.ceivar.org

No hay comentarios: